לא רוצים לשמוע אף ציוץ,
הגיע הזמן להתחבר לטוויטר!

עם למעלה מ-330 מיליון משתמשים חודשיים וכשבאמתחתה קמפיינים חשובים כמו blacklifematters# ו- ,#metoo זה לא הזמן להתעלם מטוויטר. חברות ועסקים ישראלים נוהגים לתייג את טוויטר כפלטפורמה שמנוהלת על ידי הברנז’ה התקשורתית בלבד, וחבל כי לטוויטר יש את הכלים להקפיץ לכם את העסק והמכירות. מדובר בפלטפורמה עם פוטנציאל עצום לקבלת אחוזי ROI גבוהים. אם אתם לא שם אתם מפספסים, ואם אתם לא יודעים כיצד להיות שם, אנחנו פה לעזור!

במידה ועדיין לא פתחתם חשבון עסקי בטוויטר עכשיו זה הזמן, בחרו בקפידה את שם המשתמש, שום דבר לא מבטא את המותג שלכם יותר מאשר שם המשתמש בחשבון. שם זה מופיע לצד כל הציוצים וככה אנשים מזהים את המותג בטוויטר. זכרו, עקביות זה שם המשחק, חשוב שהנוכחות שלכם בטוויטר תהיה עם אותו מראה ותחושה כמו שאר הנכסים הדיגטליים שלכם, זה עוזר לאנשים לזהות את העסק שלכם ובונה אמון. בחרו שם ותמונות בחשבון התואמים לרשתות החברתיות השונות שלכם והשתמשו באותן התגיות.

מזל טוב יש לכם חשבון טוויטר! עכשיו תוכלו להתמקד בתכנון אסטרטגיית התוכן שלכם. על מנת ליצור אסטרטגיה אופטימלית עשו שימוש בטוויטר אנטליקס, כלי זה מספק את כל המידע שאתם צריכים לדעת על הנוכחות הדיגיטלית שלכם. בעזרתו תוכלו לקבל נתונים מקיפים על הקהל שלכם, החל ממגדר ועד לדפוסי התנהגות. השתדלו לא לדלג על תהליך זה, גם אם עשיתם פילוח קהל בנכסים דיגיטליים אחרים שברשותכם, יתכן וכי העוקבים שלכם בטוויטר לאו דווקא תואמים את אותו הפרופיל.

אחד הכוחות הגדולים של טוויטר הוא בכך שהפלטפורמה מאפשרת למשוך עוקבים לחשבון שלכם רק באמצעות המעקב שלכם אחריהם. כוח זה משאיר אתכם אקטיביים ביצירת הקהל שתרצו סביב המותג שלכם. טוויטר מאפשרת לכם גם לעקוב אחר המתחרים שלכם וללמוד על מה הוא סוג התוכן וטקטיקות שהם עושים בהם שימוש. למעשה, זה מאפשר לכם לא רק ללמוד על המתחרים אלא ללמוד גם על מה הקהל שלהם אוהב או לא אוהב בתכנים שלהם וכך תעשירו את האסטרטגיה השיווקית שלכם. צרו תוכן מדויק, ב- 140 תווים או ב-240 במסגרת קמפיין, ניתן להעביר מסר ברור וחד לקהל שלכם. השתדלו ליצור תוכן אישי שמדבר ישירות לקהל שלכם. כך, לא רק שתעלו את אחוזי המעורבות אלא גם תעבירו ערך אישי ללקוחות שלכם.

לבסוף, בגלל צעירותה של הזירה העסקית בטוויטר ישראל נצלו את ההזדמנות להיות הראשונים ולזכות בכל הקופה!
מיכל ויזל – ראש צוות מחקר

רוצים להשפיע על המותג שלכם עם Scooper?

רוצים להשפיע על המותג שלכם עם Scooper?
חזור