מחקר וניתוח שיח במדיה חברתית

המדיה החברתית לא רק יוצרת ומאפשרת קשרים חברתיים אלא גם מספקת שפע של תובנות ונתונים צרכניים ברחבי העולם. ניתוח תבונות אלה תורם להבנת המגמות, טרדנים והלכי הרוח העכשוויים של הצרכנים. ציבור הגולשים אמנם אינו מהווה מדגם מייצג של כלל הציבור. עם זאת, השיח המתנהל באמצעותו מספק מידע ייחודי, שאמצעים אחרים אינם יכולים לספק. בעזרת חקר השיח במדיה החברתית נוכל לספק תובנות מעמיקות על האופן שבו הגולשים תופסים את המותג שלנו וליישם תובנות אלו על מנת לעלות את החשיפה, מעורבות ולבסוף גם את הרווחיות של המוצר.

מחקרי מדיה מתייחסים למערכת כלים וטכניקות לחילוץ וניתוח נתונים מערוצי המדיה החברתית והאינטרנט. מחקר במדיה החברתית מתחיל במעקב אחר שיחות דיגיטליות והתבוננות על התנהגות הצרכנים הן בסביבות ציבורית והן בסביבות “לא מפוקחות”. על מנת לבצע זאת בצורה הטובה ביותר  אנו לומדים את הסביבה הדיגיטלית של הלקוח ולא פחות חשוב הסביבה של המתחרים שלו. המדיה החברתית יכולה לספק נתונים רבים אך חשוב לזכור שאין טעם לנסות למדוד הכול. אנחנו בסקופר שמנו לעצמנו מטרה לחפש את המגמות ולא את הפסגות תוך הקפדה על כך שהנתונים לא יוצאו מהקשרם. אנו מאמינים כי על כל מחקר לספק מסקנות מבוססת ממצאים לצד פרקטיקות יעילות להמשך פעילות אופטימלית. 

מה בתפריט שלנו?

מחקרים תקופתיים

 מחקרים תקופתיים משאירים  אתכם מעודכנים ומודעים למה המתחרים עושים ומה הטרנד העולה הבא. המחקרים שלנו ממוקדי לקוח ונעשים בשיתוף פעולה החל מהגדרת היעדים ושאלת המחקר ועד בחירת הקהילות הרלוונטיות ביותר. 

מחקרים ממותגים (מחקרי התקבלות)

רוצים לדעת מה חשבו ציבור הגולשים על הקמפיין האחרון שלכם? אנחנו ננתח עבורכם כיצד התקבל הקמפיין, המוצר או המהלך השיווקי האחרון שלכם בקרב ציבור הגולשים ברשתות החברתיות וגם בכלי התקשורת המקוונת.

מחקרי מגמות

מתכננים השקה של מוצר? קמפיין? בואו ללמוד מה הקהל שלכם חושב על הנושא. מחקרים אלו יתמקדו בניתוח הלכי הרוח של ציבור הגולשים וכלי התקשורת המקוונת במטרה לזהות טרנדים או מגמות מיוחדת. 

מיכל ויזל – ראש צוות מחקר

רוצים להשפיע על המותג שלכם עם Scooper?

רוצים להשפיע על המותג שלכם עם Scooper?
חזור