יצירת התעניינות, הנעה לפעולה ושירות לקוחות ברשתות החברתיות

צרו התעניינות ואהדה למותג ברשתות החברתיות

מודעות למותג מתבצעת במספר פלטפורמות ומדיות שונות אשר ברובן יש לנו שליטה על התוכן והמסר שאנו מעוניינים להעביר.
ברשתות החברתיות אנו מאבדים שליטה על המסר. בשל ריבוי זירות השיח והמגבלות של המדיות עצמן מאוד קשה לזהות את השיחות על המותג ולהבין על מה השיח. המותג שלנו נותר חשוף למידע לא מדויק וחסר, למסרים שליליים, לפייק ניוז, למשברים פוטנציאלים, ותדמית המותג נפגעת.
בעיה גדולה אף יותר שהתוכן ברשתות החברתיות לא נמחק ובעזרת חיפוש פשוט כל המידע השלילי בולט ומשפיע לרעה על המודעות למותג ולכן יש צורך לייצר תוכן חיובי רב.
בעזרת טכנולוגיית הניטור הייחודית שלנו בקהילות השיח הדומיננטיות אנו מסוגלים למצוא את השיח על המותג גם בקבוצה הנישתית ביותר ולהגיב עליו באמצעות סוכני שיחה אנושים ומסרים משכנעים, בזמן קצר.
בצורה הזאת אנו יודעים לאפיין את זירות השיח המרכזיות, לבצע מענה על שיחות, להגדיל את הנוכחות של המותג בקבוצות, את היקפי השיח החיובי ולייצר התעניינות.
השקעה בתכנים שכתובים טוב עם מסרים משכנעים משפיע על התודעה החיובית של הקהל על המותג, מניעה לפעולה ומשפיעה על הקניה.

אל תתעלמו מהלקוחות שלכם – מהפכת השירות ברשתות החברתיות

אחת הטעויות הגדולות ביותר שמותג יכול לעשות זה להתעלם מהלקוחות ברשתות החברתיות. בין אם ללקוח יש תלונה רצינית, מבקש לשאול שאלה או לשתף בחוויה. כל עוד השיח מתנהל בתוך הנכס הדיגיטלי השליטה על המענה ללקוחות נמצאת בידי המותג, אך מה קורה כאשר השיח מתנהל בקבוצות פייסבוק, פורומים, באינסטגרם ובטוויטר?
כאשר מחלקת שירות לקוחות לא מבצעת ניטור שיח ברשתות החברתיות במקרה הטוב הלקוחות מקבלים מידע לא מדויק מגולשים אחרים ובמקרה הרע השיח מקבל תהודה רבה בתוך הקבוצה ולעיתים גולש החוצה מהרשת החברתית אל התקשורת.
בעזרת ניטור שיח ומענה מהיר של נציגים בתוך הקבוצות אנו מעלים את היקפי השיח והחשיפה למותג, מדייקים את המידע, מגדילים את היקפי השיח החיובי ומייצרים תדמית טובה מאוד למותג ובעיקר זוכים ליתרון משמעותי על פני המתחרים.
יתרון נוסף ומשמעותי בשירות לקוחות אקטיבי ברשתות החברתיות הוא עצם העברת המסר שהמותג שלנו יוצא מגדרו על מנת לספק שירות טוב ללקוחות. הפעולה תורמת לשירות, לתדמית והשיווק וגם למכירות.

השאירו פרטים להדגמת יכולות המערכת ללא עלות

יתרונות שירותי ייזום שיחות ושירות לקוחות ברשתות החברתיות

הגדלת הנוכחות והחשיפה למותג

בעזרת שיח ייזום ומענה לשיח גולשים אנו מגדילים את הנוכחות והחשיפה של המותג ע"י קהל היעד. נבצע אפיון לשיח ונבחר בקפידה באיזה זירות שיח הקהל של המותג נמצא, נחדד מסרים, נייצר נוכחות, ניזום שיח ונענה לחברי הקהילה.

נוכחות וחשיפה למותג מייצרת מודעות שבהמשך מובילה להתעניינות ורכישה. שילוב של שיח ייזום כחלק מאסטרטגיית השיווק של המותג ללא ספק תורמת למודעות של הקהל למותג בעזרת העברת מסרים אמינים ובלתי אמצעיים.

יצירת התעניינות והנעה לפעולה

השקעה בתכנים עם מסרים משכנעים משפיע על התודעה החיובית של הקהל על המותג, מניעה לפעולה ולמכירה.

כאשר לקוח פוטנציאלי מתייעץ בקהילה ושואל את החברים שלו בקשר לרכישה או החלטה נוצרת השפענה בעלת אמינות גבוהה והתעניינות רבה במוצר או בשירות.

בעזרת מהלכים מדויקים ותכנים איכותיים נצליח לעורר התעניינות רבה, אמינה וזכירה ולהניע לקוחות מתלבטים לקבלת החלטה ורכישה.

אייקון של אינסטגרם

הגברת השירות ושמירה על תדמית חיובית

בעזרת ניטור ברשתות החברתיות ומענה מהיר של נציגים בתוך הקבוצות אנו מעלים את היקפי השיח והחשיפה למותג, מדייקים את המידע, מעבירים מסר שהמותג שלנו יוצא מגדרו על מנת לספק שירות טוב ללקוחות, מגדילים את היקפי השיח החיובי ומייצרים תדמית טובה מאוד למותג ובעיקר זוכים ליתרון משמעותי על פני המתחרים.

לקוח שמתלונן על שירות בקבוצת תושבים מקומית עלול לייצר נזק תדמיתי מקומי שעלול להתפשט לקהילות נוספות. אחת הטעויות הגדולות ביותר שמותג יכול לעשות זה להתעלם מהלקוחות ברשתות החברתיות.

ניטור שיח ומענה מהיר ומקצועי יוצרים עבור מותגים יתרונות רבים וזכירים. שירות לקוחות אקטיבי ברשתות החברתיות מעביר המסר שהמותג שלנו יוצא מגדרו על מנת לספק שירות טוב ללקוחות. הפעולה תורמת לשירות, לתדמית והשיווק וגם למכירות.

יש על המותג, המתחרים או התחום שלך שיח ברשת?

אם כן, כנראה שאנחנו יכולים לעזור
על מנת שנוכל לבחון התאמה ולאפיין את השירות המדויק,
יש למלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם:
או התקשרו עכשיו 073-7822177

חזור