יצירת התעניינות, הנעה לפעולה ושירות לקוחות ברשתות החברתיות
צרו התעניינות ואהדה למותג ברשתות החברתיות
אל תתעלמו מהלקוחות שלכם – מהפכת השירות ברשתות החברתיות
השאירו פרטים להדגמת יכולות המערכת ללא עלות
יתרונות שירותי ייזום שיחות ושירות לקוחות ברשתות החברתיות
הגדלת הנוכחות והחשיפה למותג
בעזרת שיח ייזום ומענה לשיח גולשים אנו מגדילים את הנוכחות והחשיפה של המותג ע"י קהל היעד. נבצע אפיון לשיח ונבחר בקפידה באיזה זירות שיח הקהל של המותג נמצא, נחדד מסרים, נייצר נוכחות, ניזום שיח ונענה לחברי הקהילה.
נוכחות וחשיפה למותג מייצרת מודעות שבהמשך מובילה להתעניינות ורכישה. שילוב של שיח ייזום כחלק מאסטרטגיית השיווק של המותג ללא ספק תורמת למודעות של הקהל למותג בעזרת העברת מסרים אמינים ובלתי אמצעיים.
יצירת התעניינות והנעה לפעולה
השקעה בתכנים עם מסרים משכנעים משפיע על התודעה החיובית של הקהל על המותג, מניעה לפעולה ולמכירה.
כאשר לקוח פוטנציאלי מתייעץ בקהילה ושואל את החברים שלו בקשר לרכישה או החלטה נוצרת השפענה בעלת אמינות גבוהה והתעניינות רבה במוצר או בשירות.
בעזרת מהלכים מדויקים ותכנים איכותיים נצליח לעורר התעניינות רבה, אמינה וזכירה ולהניע לקוחות מתלבטים לקבלת החלטה ורכישה.
הגברת השירות ושמירה על תדמית חיובית
בעזרת ניטור ברשתות החברתיות ומענה מהיר של נציגים בתוך הקבוצות אנו מעלים את היקפי השיח והחשיפה למותג, מדייקים את המידע, מעבירים מסר שהמותג שלנו יוצא מגדרו על מנת לספק שירות טוב ללקוחות, מגדילים את היקפי השיח החיובי ומייצרים תדמית טובה מאוד למותג ובעיקר זוכים ליתרון משמעותי על פני המתחרים.
לקוח שמתלונן על שירות בקבוצת תושבים מקומית עלול לייצר נזק תדמיתי מקומי שעלול להתפשט לקהילות נוספות. אחת הטעויות הגדולות ביותר שמותג יכול לעשות זה להתעלם מהלקוחות ברשתות החברתיות.
ניטור שיח ומענה מהיר ומקצועי יוצרים עבור מותגים יתרונות רבים וזכירים. שירות לקוחות אקטיבי ברשתות החברתיות מעביר המסר שהמותג שלנו יוצא מגדרו על מנת לספק שירות טוב ללקוחות. הפעולה תורמת לשירות, לתדמית והשיווק וגם למכירות.
יש על המותג, המתחרים או התחום שלך שיח ברשת?
אם כן, כנראה שאנחנו יכולים לעזור
על מנת שנוכל לבחון התאמה ולאפיין את השירות המדויק,
יש למלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם:
או התקשרו עכשיו 073-7822177