אנליסט/ית פרילנס לחקר וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות
תיאור המשרה:
דרוש/ה אנליסט/ית למחקרי שוק, תובנות שיווקיות וניתוח שיח ברשתות חברתיות – עבודה מהבית.
בסקופר, אנחנו מובילים את תחום ניטור וניתוח השיח ברשתות החברתיות ובמדיה דיגיטלית באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות.
אנו מסייעים לחברות וארגונים להבין לעומק את השיח על המותג שלהם, לנתח מגמות ולגבש תובנות שיווקיות שמניעות לפעולה.
העבודה שלנו תומכת במגוון מטרות כגון:
תכנון אסטרטגיה שיווקית חכמה.
מעקב אפקטיבי אחר מתחרים.
הבנת קהל היעד לעומק והתאמת מסרים מדויקים.
שיפור תדמית המותג וניהול משברים.
בין לקוחותינו: חברות הייטק, משרדי ממשלה, תאגידים מובילים ובכירים במשק – בארץ ובעולם.
על התפקיד:
במסגרת התפקיד, תבצעו מחקרי עומק שיווקיים המבוססים על נתונים שנאספים בטכנולוגיות מתקדמות של סקופר.
תפיקו דוחות מקיפים ותובנות פרקטיות שיספקו ללקוחות תמונת מצב מדויקת על המותג שלהם
העבודה כוללת:
- חקר שיח ומגמות ברשתות חברתיות ובזירות מדיה שונות.
- כתיבת עבודות מחקר מותאמות לצרכי הלקוח, עם המלצות אופרטיביות ופרקטיות.
- הפקת דוחות וניתוח נתונים תוך שימוש ב-Excel, PowerPoint, וכלים טכנולוגיים ייחודיים.
דרישות התפקיד:
- בוגר/ת תואר ראשון בתחומי מדעי החברה (סטודנטים בשנה ב' ומעלה יישקלו במקרים יוצאי דופן).
- ניסיון מחקרי ויכולת הסקת מסקנות מתוך נתונים.
- שליטה מלאה ברשתות חברתיות ופלטפורמות דיגיטליות.
- יכולת קריאת נתונים, הפקת תובנות וכתיבת המלצות שמניעות לפעולה.
- התנסחות גבוהה בעברית ובאנגלית – ערבית יתרון
- שליטה מעמיקה ב-Excel וב-PowerPoint.
- סובלנות ויכולת ירידה לפרטים.
- ניסיון קודם בשיווק או בעיצוב – יתרון.
למה להצטרף אלינו?
- עבודה מהבית, בשעות גמישות ונוחות.
- ליווי, הכשרה, וחניכה מלאה – אין צורך בניסיון קודם.
- הזדמנות לעסוק במגוון תחומים שמשלבים שיווק, מחקר וניתוח שיח חברתי.
- משרת פרילנס – מותאמת לעצמאים, עם נפח עבודה משתנה בהתאם לפרויקטים.
אם אתם חיים את הרשתות החברתיות ואוהבים לנתח שיח וליצור תובנות שמביאות ערך – אנחנו מחפשים אתכם!
הצטרפו אלינו והשפיעו על תדמית המותגים המובילים במשק.
הגשת מועמדות למשרת אנליסט/ית פרילנס לחקר וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות