מחקרים ודוחות

הסתכלו מבעד למספרים – תכננו אסטרטגיה שיווקית מותאמת קהל יעד

השקתם מוצר חדש. הכנתם בריף, גייסתם תקציב, יצאתם בקמפיין אך המטרות שלו לא הושגו. הגיע הזמן שתסתכלו מעבר למספרים ול- ROI ותתכננו אסטרטגיה שיווקית מותאמת לקהל היעד. איך תעשו את זה? בעזרת מחקר רשתות חברתיות ושיח גולשים.
המחקרים שלנו נערכים במתודולוגית מחקר חדשנית המתעדכנת בהתאם לשינויים בעולמות התוכן של שיח הגולשים והרשתות החברתיות. המחקרים נערכים ע"י חוקרי שיח מנוסים, בסטנדרטים מחמירים, במטרה לשקף ללקוחות את התובנות, המגמות, הסנטימנט, הנושאים והתמות שעוזרים להרכיב ולשקף את תדמית המותג ברשת. אנו מתמחים במחקר ברשתות החברתיות, מחקרי שוק, מחקר תחום, מחקר מתחרים ומחקר שיח.
את המחקרים והתובנות אנו עורכים, כותבים ומעצבים בהתאם לרוח החברה הדוגלת בלעשות עבור הלקוחות שלנו את הכל 'פשוט, חכם יותר'. התוצרים כתובים בצורה מדויקת ומתומצתת ככל הניתן, כל פסקה כוללת תובנה וערך, מה שלא בעל ערך לא נכנס למחקר, הגרפים והדוגמאות מעוצבים בצורה שתשקף את הנתונים בבהירות, המחקרים כוללים מסקנות והצעות אופרטיביות על מנת שתוכלו להפיק את המיטב מהנתונים לשפר את התוצאות והיעדים.
רוצים גם אתם להבין כיצד נתפס המותג שלכם ברשת ואיך הוא ביחס למתחרים? השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום שיחת אפיון.

סוגי דוחות ומחקרים

השאירו פרטים להדגמת יכולות המערכת ללא עלות

יתרונות מחלקת המחקר

פשוט

אנו מבינים אתכם ויודעים שאתם מוצפים בנתונים, גרפים ומספרים, ממספר פלטפורמות וחברות ולכן אנו עורכים מחקרים בצורה ייחודית המנגישה את הנתונים והתובנות בצורה פשוטה וברורה.

כל פסקה במחקר כוללת תובנה המייצרת ערך עבור הלקוח, מה שאין בו ערך לא נכנס למחקר. המחקרים נכתבים ומעוצבים בצורה נגישה וברורה. המטרה, שלקוחותינו יפיקו את המיטב מהנתונים בקלות, שהמידע יהיה ברור גם לגורמים לא מקצועיים כמו הנהלה בכירה, דריקטוריון ומנהלי אגפים ושיהיה ניתן לשתף את התובנות בישיבות ודיונים.

חכם

נמאס לכם מדוחות ארוכים עם עשרות שקופיות, הרבה מילים ומעט תובנות? אנו משקיעים משאבים רבים במחקרים, בפיתוחים טכנולוגים ומתודולגיות שמתרכזים בדבר אחד: יצירת ערך עבור הלקוח.

לוחות בקרה (דשבורד) מובנים בתוך המחקרים להבנת הנתונים בצורה ויזואלית מבלי לקרוא פסקה אחת.
מפות חום מבוססות מיקום, סנטימנט ונושא השיח. פילוח דמוגרפי מתקדם הכולל: גיל, מגדר, תחומי עניין, עיסוק, מצב משפחתי ועוד....
זיהוי וניתוח פעילות התערבות בשיח לבדיקת אפקטיביות השירות, דיוק המסרים וזירות השיח..
ניתוח מסרים תקשורתיים ובולטות בסיקור.

אייקון של אינסטגרם

יותר

קרה לכם שהזמנתם מחקר או סקר, חיכיתם בסקרנות לתוצאות ובסוף לא הבנתם מה אתם אמורים לעשות עם כל המידע הזה?

אנו שמים דגש רב במחקרים על זיקוק התובנות מהנתונים, הסקת מסקנות והצעות אופרטיביות. למה? על מנת שלקוחותינו יעשו שימוש בתוצרי המחקר שיתרמו להם לתכנון האסטרטגיה השיווקית, חידוד המסרים לקהל היעד, שיפור מתמיד של תדמית המותג ברשת והשגת יתרון על פני המתחרים.

הצעות ומסקנות מחלקת המחקר ללקוחות נועדו לייצא יותר חשיפה, יותר השפעה על קהלי היעד, יותר שיח חיובי ופער גדול יותר על פני המתחרים והתחום.

יש על המותג, המתחרים או התחום שלך שיח ברשת?

אם כן, כנראה שאנחנו יכולים לעזור
על מנת שנוכל לבחון התאמה ולאפיין את השירות המדויק,
יש למלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם:
או התקשרו עכשיו 073-7822177

חזור