מחקרים ודוחות
הסתכלו מבעד למספרים – תכננו אסטרטגיה שיווקית מותאמת קהל יעד
סוגי דוחות ומחקרים
- מחקרי מדיה לניתוח התדמית התקשורתית של הארגון.
- מחקרים לניתוח תדמית המותג, זירות השיח, וקהלי היעד.
- מחקר רשתות חברתיות וניתוח שיח גולשים להפקת תובנות להפקת מסרים לקהלי היעד ותכנון אסטרטגיה שיווקית.
- מחקרים לניתוח קמפיינים המסייעים לשפר תוצאות וחידוד המסרים לקהלי היעד.
- ניתוח אירועים ומשברי רשת בזמן אמת וסיכומם להפקת לקחים ותובנות.
- מחקר מתחרים (בנצ'מרק) למיפוי ומיצוב המותג בזירות ובפלטפורמות השיח.
- דוחות סיכום תקופתיים למעקב אחר עבודת מחלקת השיווק, ניתוח תדמיתי, אפקטיביות שירותי התערבות בשיח ועבודת היח"צ.
- ניתוח שיח גולשים עבור מחלקות שירות לקוחות ומכירות.
- מחקרים לניתוח שיח תושבים לרשויות מקומיות לשיפור השירות לתושב וייעול השימוש במשאבי הרשות.
- מחקרי שוק ותחום לניתוח הזירה העסקית והתחרותית.
השאירו פרטים להדגמת יכולות המערכת ללא עלות
יתרונות מחלקת המחקר
פשוט
אנו מבינים אתכם ויודעים שאתם מוצפים בנתונים, גרפים ומספרים, ממספר פלטפורמות וחברות ולכן אנו עורכים מחקרים בצורה ייחודית המנגישה את הנתונים והתובנות בצורה פשוטה וברורה.
כל פסקה במחקר כוללת תובנה המייצרת ערך עבור הלקוח, מה שאין בו ערך לא נכנס למחקר. המחקרים נכתבים ומעוצבים בצורה נגישה וברורה. המטרה, שלקוחותינו יפיקו את המיטב מהנתונים בקלות, שהמידע יהיה ברור גם לגורמים לא מקצועיים כמו הנהלה בכירה, דריקטוריון ומנהלי אגפים ושיהיה ניתן לשתף את התובנות בישיבות ודיונים.
חכם
נמאס לכם מדוחות ארוכים עם עשרות שקופיות, הרבה מילים ומעט תובנות? אנו משקיעים משאבים רבים במחקרים, בפיתוחים טכנולוגים ומתודולגיות שמתרכזים בדבר אחד: יצירת ערך עבור הלקוח.
לוחות בקרה (דשבורד) מובנים בתוך המחקרים להבנת הנתונים בצורה ויזואלית מבלי לקרוא פסקה אחת.
מפות חום מבוססות מיקום, סנטימנט ונושא השיח.
פילוח דמוגרפי מתקדם הכולל: גיל, מגדר, תחומי עניין, עיסוק, מצב משפחתי ועוד....
זיהוי וניתוח פעילות התערבות בשיח לבדיקת אפקטיביות השירות, דיוק המסרים וזירות השיח..
ניתוח מסרים תקשורתיים ובולטות בסיקור.
יותר
קרה לכם שהזמנתם מחקר או סקר, חיכיתם בסקרנות לתוצאות ובסוף לא הבנתם מה אתם אמורים לעשות עם כל המידע הזה?
אנו שמים דגש רב במחקרים על זיקוק התובנות מהנתונים, הסקת מסקנות והצעות אופרטיביות. למה? על מנת שלקוחותינו יעשו שימוש בתוצרי המחקר שיתרמו להם לתכנון האסטרטגיה השיווקית, חידוד המסרים לקהל היעד, שיפור מתמיד של תדמית המותג ברשת והשגת יתרון על פני המתחרים.
הצעות ומסקנות מחלקת המחקר ללקוחות נועדו לייצא יותר חשיפה, יותר השפעה על קהלי היעד, יותר שיח חיובי ופער גדול יותר על פני המתחרים והתחום.
יש על המותג, המתחרים או התחום שלך שיח ברשת?
אם כן, כנראה שאנחנו יכולים לעזור
על מנת שנוכל לבחון התאמה ולאפיין את השירות המדויק,
יש למלא את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם:
או התקשרו עכשיו 073-7822177