אנליסט רשתות חברתיות

תיאור המשרה:

אם אתם חיים את הרשתות החברתיות, מתעניינים בדאטה, ואוהבים לחקור את השיח ברשת – זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחברה טכנולוגית מובילה בתחומה.סקופר היא חברה חדשנית שמשלבת טכנולוגיות ניטור מתקדמות ו-AI כדי לספק ללקוחותינו תמונה מלאה ומדויקת על מה שנאמר עליהם – בכל פלטפורמה, בכל רגע נתון.
אנחנו עובדים עם מעל 500 מיליון מקורות מידע, מפתחים אסטרטגיות שיווקיות חכמות, ועוזרים לארגונים ועסקים לשפר את המוצרים והשירותים שלהם בהתבסס על תובנות מהשיח ברשת.
בין לקוחותינו: משרדי ממשלה, תאגידים, גופי ביטחון, שגרירויות, רשויות מקומיות, חברות אנרגיה ועוד.

מה תעשו אצלנו?

עבודה שוטפת עם המותגים, החברות והארגונים הגדולים במשק.
|ליווי לקוחות משלב הקליטה ועד ניהול אירועים, קמפיינים ומשברים בזמן אמת.
מיפוי זירות שיח, כתיבת שאילתות מתקדמות, וניתוח נתונים באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים.
הפקת דוחות מעמיקים ומחקרי שיח שמשפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוחות שלנו.

למה להצטרף אלינו?

הצטרפות לסקופר היא הזדמנות להיות חלק מחברה דינמית וצומחת, לשלב טכנולוגיה עם עולם התקשורת והשיווק, וליצור השפעה אמיתית עבור הלקוחות המובילים במשק.

המשרה מתאימה לנשים ולגברים כאחד.

מחכים לכם בסקופר!

דרישות התפקיד:

    • בוגרי/ות תואר ראשון – חובה.
    • הבנה מעמיקה בעולם התקשורת, השיווק והרשתות החברתיות.
    • שליטה מצוינת בעברית – כתיבה והתנסחות ברמה גבוהה.
    • יכולות אנליטיות מתקדמות, כולל עבודה עם Excel ו-PowerPoint.
    • אנגלית ברמה גבוהה.
    • שליטה בערבית (קריאה וכתיבה) – יתרון.
    • ניסיון ב-SQL – יתרון.
אם את/ה מחפש/ת הזדמנות להשתלב בסביבה טכנולוגית מתקדמת עם אתגרים מרתקים
בתחום ניתוח המידע והאסטרטגיה השיווקית, נשמח לקבל את קורות החיים שלך.

הגשת מועמדות למשרת אנליסט רשתות חברתיות

חזור